sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Romania Inima Oculta a Terrei (Floare Bandariu şi Gicu Dan)



Capitolul nr . 7

7. - MARELE REGE şi Iniţiat DECEBAL - ne destăinuie

Deoarece rescrierea istoriei social - politice din perspectiva ezoterică este o necesitate a momentului , vom aborda în rîndurile următoare anumite aspecte cu tentă ocultă , izvorîte din activitatea spirituală a celui ce cu bucurie îl numim reîncarnarea fostului Rege şi Iniţiat Sacerdotal - MAESTRUL DECEBAL ( US ).
Munca de documentare care a permis obţinerea informaţiilor pe care voi le veţi citi în continuare , a fost obţinută datorită prezenţei în corp energetic a Maestrului Decebal la masa de lucru pe data de 25 octombrie 2003 .
Este din nou timpul revenirii Maestrului DECEBAL , care ne destăinuie următoarele informaţii necesare a fi cunoscute momentului actual :

Acum Floare te rog să-i spui lui Gicu , că nu am murit aşa cum s-a spus , nici de unii - nici de alţii , ci pur şi simplu : am murit de moarte bună , adică , de bătrîneţe .
Am condus poporul dac 38 de ani , nici mai mult nici mai puţin şi de aceea doresc acum să vă precizez nişte lucruri care la prima vedere par a fi nişte aberaţii .
Eu am fost zeul poporului dac , lumina lor , iubirea lor , coordonatorul lor spiritual şi nu numai .
TRAIAN a fost prietenul şi fratele meu de cruce, cum spuneţi voi , tinzînd amîndoi spre acelaşi ţel : UNIFICAREA POPOARELOR NOASTRE ,
Doresc să vă spun că legăturile de prietenie care au existat între noi , s-au datorat legăturii spirituale ce dăinuiau de mii de ani între popoarele noastre , deoarece pe atunci aveam o limbă comună .
Amîndoi am avut ca instructori- coordonatori , pe aceiaşi Maeştrii Spirituali ai vremii respective , nu cum credeţi voi şi ce credeţi voi acum , deoarece nu există timp şi spaţiu care să ne separe de aceşti mari maeştrii ai omenirii indiferent unde am fi fost .
Aceşti Mari Maeştrii , sînt şi vor fi , rămînînd în eternitate - aceasta este expresia cea mai plauzibilă .
Acum vreau să specificaţi în cartea voastră , că ZAMOLXIS a fost marele nostru Maestru Spiritual , zeul şi Dumnezeul nostru , fiind UNUL din FIII lui DUMNEZEU .
Acum trebuie să înţelegi Gicu , că la întrebările pe care le-ai pregătit ca să mi le pui , eu îţi voi răspunde prin Florica . Totuşi , aceste răspunsuri pot fi considerate acum nebunie .
Dar peste 50 de ani , aşa simt şi văd eu acum viitorul , mai repede decît se credea , toate lucrurile se vor reaşeza aşa cum Dumnezeu Creatorul nostru şi-o doreşte şi aşa cum fiecare dintre noi spiritele benefice ne-o dorim .
Veţi întîlni de acum încolo foarte multe piedici , dar le veţi depăşi cu seninătate căci noi sîntem cu voi ( FIII LUMINII ) mereu .
Lupta este atît de acerbă între Lumină şi Întuneric , încît şi voi sînteţi demoralizaţi ,dar nu în totalitate , ci în procent de 20 - 30 %.
Acum aş vrea să ştiţi că în timpul cel mai apropiat , adică pînă în anul 2007 ,
va fi o luptă foarte puternică şi drastică între cele două părţi .

Vă rog : să aveţi iubire pentru toţi cei care luptă ,pentru Luminare , pentru Conştientizare , pentru Concretizare, şi fiţi alături de ei îndeplinind cu toţii aceste condiţii , în timpul cel mai apropiat care se precipită acum spre voi .
Iubiţi tot ce vă înconjoară . Iubiţii pe toţi , căci totul este creaţie Divină.
Aceste lucruri le spun pentru ajutorarea voastră şi pentru mersul lucrării spirituale într-un ritm mai accelerat .
Nu vreau să vă reţin mai mult asupra acestor aspecte , pentru că tu Gicule doreşti anumite răspunsuri pe care le vei primi într-o oarecare măsură , dar nu sub forma pe care tu o vrei .
Eşti cinstit , bun , îngăduitor cu toţi , dar nerăbdător cu tine însăţi .
Lumea a apărut , a evoluat în miliarde de ani , aşa că şi tu înarmează-te cu răbdarea necesară pentru primirea informaţiilor , aşa cum sînt ele destinate . Şi acum , te rog să-mi pui întrebările care te frămîntă .

Dragi prieteni , să intrăm împreună în conversaţie cu :

Marele nostru Rege - Iniţiat DECEBAL .

Î. - În ce parte a Daciei te-ai născut , în viaţa în care ai fost regele Decebal ?
R. - M-am născut în Sarmisegetuza - cetatea de domnie Dacică .
Î. - Am dori să cunoaştem numele mamei şi numele tatălui tău ?
R. - Numele mamei mele era MARIA , iar numele tatălui meu era IOAN .
Î. - Dacă ai avut fraţi şi numele lor ?
R. - Am avut doi fraţi ; unul era mai mare , iar celălalt mai mic .
Diferenţa de vîrstă dintre noi era de aproximativ 20 de ani şi acest lucru s-a datorat tocmai misiunii pe care eu am avut-o de îndeplinit .
Părinţii mei cunoşteau acest lucru şi au respectat întrocmai reîncarnarea noastră în Dacia .
Fraţii mei erau buni ostaşi , buni organizatori , oameni destoinici ca şi părinţii mei de altfel .
Î. - Te rog să ne spui dacă ai avut copii şi numele lor ?
R. - Nu am avut copii , ci nepoţi de la fraţi , pe care am putut să-i îndrum şi să-i ajut cît am fost rege Daciei , la domnie bineînţeles .
Î. - La ce vîrstă ai început Iniţierea Spirituală şi unde ?
R. - Iniţierea Spirituală am început-o în jurul vîrstei de 12 ani , în locurile în care m-am născut ; adică , în capitala Daciei - Sarmisegetuza .
Î. - Te rog să ne spui numele numele Marelui Preot Dac care te-a iniţiat şi pe ce strat-treaptă spirituală se află acum ?
R. - Numele Marelui Preot Dac era MATEI- după cum pronunţaţi voi acum - sau MATEIUS , aşa cum pronunţam noi atunci . Acest Mare Maestru se află acum pe stratul nr. 9 .
Î. - La ce vîrstă ai terminat şcoala Iniţierii ?
R. - Am terminat şcoala Iniţierii la vîrsta de 20 de ani .
Î. - La ce vîrstă ai ajuns rege al Daciei ?
R. - Rege al Dacilor , am ajuns la vîrsta 30 de ani .
Dar pînă atunci , am ocupat cîteva posturi şi anume :
- Ajutor în armata Dacilor . Mai concret , mă ocupam cu făcutul armelor .
- Apoi am avansat şi am avut soldaţi în subordine .
- Am fost cel mai bun la lupte - concurs şi de atunci am devenit lider .
- Eram trimis în diferite locuri să ajut tinerii ,după care am fost ales rege .
Tatăl meu era foarte bun conducător de oşti şi acest lucru m-a ajutat foarte mult .
Mama mea a fost Iniţiată în tainele Spiritului, ea m-a înţeles şi ajutat mult .
Locul naşterii , părinţii , educaţia primită , m-au ajutat în drumul meu spre titlul şi calitatea de conducător .
Eram foarte iubit , apreciat , sfătos îmi plăcea să stau de vorbă cu oamenii vîrstnici ,de parcă eram de vîrsta lor .
Preoţii cetăţii m-au admirat şi spuneau mereu că Dacia are nevoie de un asemenea om îndrăzneţ ,bun organizator , cult şi de o bunătate ieşită din comun .
Nu îmi explicam uneori anumite lucruri , dar mai tîrziu , aproape de vîrsta de 30 de ani , am început să simt , să întrezăresc ceea ce va urma .
Asta însemna că am fost înzestrat şi cu clarvedere şi ştiam concret unde trebuia să duc armatele ,unde era locul indicat să fac o cetate şi ce tuneluri - comunicaţii subterane trebuiau făcute .
Toate acestea şi altele le vedeam şi în scurt timp le materializam ; nu degeaba se spune că puterea gîndului mută munţii .
Participam în mod efectiv la tot ce se făcea , fiind permanent alături de oamenii mei şi eram admirat nespus de mult pentru acest lucru .
Î. - Ai fost educat spiritual în mai multe centre de iniţiere ?
R. - Nu . Am efectuat iniţierea spirituală numai în Sarmisegetuza .
Î. - Ştiai de existenţa piramidelor fizice din Dacia ( România ) ?
R. - Da ; ştiam de existenţa piramidelor fizice ( ascunse ) din Dacia .
Utilizam frecvent clarviziunea şi îmi amintesc că am fost în fiecare dintre ele .
Î. - Dacă ştiai de existenţa piramidelor energetice din Dacia ( România + ) ?
R - Da ; ştiam şi de existenţa piramidelor energetice din Dacia . Maestrul şi fratele IISUS CRISTOS mi-a arătat totul, şi nu numai mie , ci toţi Fiii lui Dumnezeu ştiam totul în acele vremuri .
Î. - Fiindcă ştiai de existenţa piramidei de la Tismana - Gorj , poţi să-mi spui dacă ai fost în interiorul ei în acea viaţă ? şi cum : în corp fizic sau în corp astral ?
R.- Am avut privilegiul de a vizita piramida fizică de la Tismana; în corp astral bineînţeles, şi nu oricum , ci în compania Marelui nostru Maestru Zamolxis .
Î. - Dacă aveai obiceiul de a cerceta clarvizionar evenimente , locuri , oameni , din trecutul , prezentul şi viitorul tău ?
R. - Fenomene din trecut nu cercetam , pentru că nu mă interesa . În schimb am cercetat viitorul ; mă interesa în linii mari ce va urma şi rolul meu de a mă implica în bine pentru poporul meu . Combinaţia dintre Daci şi Romani şi în special între iniţiaţii Daciei şi Romei era foarte bună ; această colaborare a avut un rol benefic asupra Daciei .
Î. - Dacă ştiai că ai participat prin veacuri la construcţia unor piramide ?
R. - Da , ştiam .
La construcţia piramidelor cu toţii am participat , dar în etape diferite .
Cunoaşterea Spirituală , am depus-o fiecare undeva .
În ceea ce mă priveşte ,eu am depus cunoaşterea personală în Munţii Retezat .
Pe timpul cît vieţuiam ca Decebal , emanaţia cunoaşterilor mele oculte ,
depozitate în Piramida fizică din munţii Retezat a fost extraordinar de puternică .
Î. - La cîţi ani după cucerirea Daciei de către romani ai murit ?
R. - Am ,, murit ,, după 10 ani .
Î. - Poţi să ne spui locul undea avut loc ritualul de înmormîntare al fostului tău corp fizic ?
R. - Ritualul a avut loc la Sarmisegetuza , locul în care am trăit .
Î. - Dacă se mai păstrează şi acum corpul tău fizic ?
R. - Răspunsul la această întrebare îl veţi primi în momentul intrării voastre în Sala Altarului de la Sarmisegetuza; dar tu Gicule trebuie să ştii cum au murit şi au fost înmormîntaţi Marii Iniţiaţi ai dacilor .
Î. - Te rog să ne spui pe ce strat spiritual ai urcat tu şi fostul împărat Traian ?
R. - Eu mă aflu acum pe stratul spiritual nr. 9 , iar Traian pe stratul nr. 8 .
Î. - Te rog să ne spui dacă ţi-ai încheiat misiunea terestră , s-au mai alegi încă o viaţă şi unde pe Terra , pentru a-ţi preda cunoaştrea spirituală următoarei trepte de iniţiere ?
R. - O să cobor pe Terra pentru ultima reîncarnare .Am să vin acum pentru misiunea care mi s-a dat şi nu oriunde ci aşa cum era de aşteptat , adică în spaţiul Carpatic .
Î. - În ce an estimezi că va fi posibilă reîncarnarea ta în spaţiul Românesc şi din ce considerent ?
R. - După anul 2012 cînd terenul este pregătit , mă voi reîncarna .
E foarte greu să vin acum . E un risc extraordinar momentan şi nici nu mi se permite .

ATENŢIE :
În perioada 2007 - 2012 , situaţia se va îmbunătăţi treptat la nivel spiritual şi fizic .
Lumea se va schimba în acest timp , astfel încît atunci cînd voi veţi fi Acasă , vă veţi bucura mult de urmaşii voştrii şi veţi fi foarte fericiţi că le-aţi lăsat informaţii foarte importante .
Nu uitaţi că:
Maestrul Tuturor este IISUS CRISTOS care şi-a asumat marele risc , şi interesant că perioada lui de acum 2000 de ani , a fost asemănătoare cu cea trăită de voi astăzi : zbateri , lipsă de credinţă , nevoi , etc,
Î. - Te rog să ne spui dacă noi am colaborat împreună fiind încarnaţi pe Terra ?
R. - Noi nu ne-am suprapus ca programe la nivel terestru . Voi aţi avut Maeştrii voştrii şi noi pe ai noştrii; dar totuşi ,am colaborat împreună prin trimiteri de informaţii spirituale de la unii la alţii , peste veacuri .
Reţineţi că eu Decebal am fost doar un episod spiritual ; alţii-printre care şi voi, aţi fost alte episoade spirituale , şi toate aceste episoade unite duc la Reuşita Finală.
Î. - Te rog să ne oferi acum cîteva recomandări sau puncte de vedere personale , din care să extragem noi înţelesuri şi noi căi de cercetare ezoterice .
R. - Am să fac acest lucru cu plăcere şi vă rog să meditaţi asupra lor :
1. - Voi nu înţelegeţi cu adevărat semnificaţia expresiei :CARPATO - DANUBIANO - PONTICĂ ;
Totuşi , acum vă ofer un reper : cînd întîlnim expresia CARPATO - DANUBIANO - PONTICĂ trebuie să ne gîndim că : toată informaţia şi vibraţia înaltă aparţine acestor munţi , inclusiv a munţilor Dobrogei .
Vă rog nu excludeţi din studiul vostru munţii Dobrogei .
2. - Vă recomand să mergeţi la Sarmisegetuza Dacică ,mai precis în sala preoţilor .
Cei care vor efectua meditaţii în sala preoţilor , vor primi multe informaţii . Aici o să vă ofer un aspect inedit .
Cine va merge în cetatea Sarmisegetuza Dacică , şi coboară în sala unde se oficia ceremonia preoţilor , va fi un spirit trezit .
Mulţi oameni se duc , se uită şi unii nu vor să coboare ; dar cei ce coboară în acest fost altar , se trezesc spiritual .
Acolo există un puternic flux energetic suprasensibil , dar fluctuant , care stimulează benefic pe toţi cei care intră în zona sa de manifestare .
Tot în zona cetăţii , în anumite camere subterane şi foarte bine protejate , există documente cu un bogat conţinut informaţional .
Dragi prieteni , mulţumindu-i acum Maestrului Iniţiat Decebal pentru informaţiile oferite , ne îndreptăm spre finalul cestui capitol cu unele precizări :
a). - cînd se pronunţă expresia CARPATO - DANUBIANO - PONTIC , va trebui să avem în vedere pentru o eventuală cercetare ezoterică , faptul că fluviul Dunărea trebuie vizualizat pe tot traseul său , iar munţii Carpaţi trebuiesc analizaţi pe toată lungimea lor , la care se mai adaugă şi lanţul munţilor Balcani ca parte a Carpaţilor şi unde este ascunsă vestita enigmă a Călăreţului Tracic .
b). - anterior , Maestrul Decebal făcea precizarea că eu trebuie să ştiu cum au fost înmormîntaţi iniţiaţii daci ( am avut reîncarnări în Dacia , înainte şi după Maestrul Decebal ) .
Este foarte uşor pentru un Maestru ca EL ,din lumea suprasensibilă de pe stratul nr. 9 , să citească uşor toate informaţiile pe care le posed eu ca spirit ,mai ales că sînt cu o treaptă inferioară lui ; dar aici în planul fizic , în funcţie de programul de destin , eu nu pot avea acces la toată cunoaşterea proprie .
Dragi prieteni , acest lucru este valabil şi pentru voi toţi .
Ţinînd cont de faptul că Maeştrii Decebal şi Traian revin la încarnare după anul 2012 , lor le revine sarcina de a rescrie istoria social - politică şi în special istoria ocultă al fostului lor timp antic .
Simbioza ocultă dintre spiritele lor , va fi inevitabilă şi plină de lumină , în derularea istoriei viitoare de după anul 2012 . Fiţi pe fază şi colaboraţi cu EI , pentru că nu-i aşa ? în spirit sîntem cu toţii UNUL şi e timpul să demonstrăm acest lucru .